Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky – Ing. Jitka Jelínková
Ing. Jitka Jelínková
Bachelor's thesis
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky
The ways of argumentation and persuasion in advertising for washing powders and detergents
Abstract:
Argumentace a přesvědčování v TV reklamě je jedním z nejdůležitějších pilířů tvorby reklamní kampaně. Každá reklama má „svého“ diváka. V dnešní době je na trhu mnoho pracích prášků, které se od sebe odlišují různou kvalitou, cenou a účelovostí, a proto si každý výrobek najde svého odběratele. Úkolem argumentace a přesvědčování v TV reklamě je okruh odběratelů rozšířit a zaujmout co největší spektrum …moreAbstract:
Argumentation and persuasion in TV commercials are one of the most important bases for the creation of an advertising campaign. Each commercial has its viewer. Nowadays, there are a lot of washing powders on the market, which differ in quality, price and purpose; therefore, each product finds a consumer. The point of argumentation and persuasion in TV commercials is to widen the spectrum of customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/meit8/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Matěj Hušek
- Reader: Ing. Jitka Černá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNKOVÁ, Jitka. \textit{Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/6h3cwc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Reklama a podpora prodeje Basketbalového klubu BK Vyškov
Daniela Slouková -
Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE
Jan Šlemar -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska
Alina Pankratova -
Podpora prodeje a reklama nově vznikající společnosti
My Linh Nguyen -
Propagace jako nástroj pro zvýšení prodeje v Hotelu Alchymy Riverside
Klára Vilímková -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr