Bc. Natálie Helisová

Master's thesis

Analýza spotřebitelského chování

Analysis of consumers behaviour
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování na trhu sportovního oblečení, které bude zkoumáno prostřednictvím vnímané hodnoty zákazníka. Cílem výzkumu je analyzovat faktory, které působí na vnímanou hodnotu zákazníka při rozhodování o nákupu fitness oblečení. V teoretické části je nejprve vymezen trh sportovního oblečení se zaměřením na fitness oblečení, poté je přiblíženo spotřebitelské …more
Abstract:
Subject of the master’s thesis is analysis of consumer behaviour, which will be investigated through the customer perceived value. Thesis aims to analyse factors, which influence customer perceived value in the process of decision-making of purchase a fitness apparel. At first sportswear market aiming on the fitness apparel is described in the theoretical part, followed by theory of consumer behaviour …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta