Bc. Natálie Helisová

Master's thesis

Analýza spotřebitelského chování

Analysis of consumers behaviour
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování na trhu sportovního oblečení, které bude zkoumáno prostřednictvím vnímané hodnoty zákazníka. Cílem výzkumu je analyzovat faktory, které působí na vnímanou hodnotu zákazníka při rozhodování o nákupu fitness oblečení. V teoretické části je nejprve vymezen trh sportovního oblečení se zaměřením na fitness oblečení, poté je přiblíženo spotřebitelské …viac
Abstract:
Subject of the master’s thesis is analysis of consumer behaviour, which will be investigated through the customer perceived value. Thesis aims to analyse factors, which influence customer perceived value in the process of decision-making of purchase a fitness apparel. At first sportswear market aiming on the fitness apparel is described in the theoretical part, followed by theory of consumer behaviour …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedúci: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta