Bc. Natálie Helisová
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování
Analysis of consumers behaviour
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování na trhu sportovního oblečení, které bude zkoumáno prostřednictvím vnímané hodnoty zákazníka. Cílem výzkumu je analyzovat faktory, které působí na vnímanou hodnotu zákazníka při rozhodování o nákupu fitness oblečení. V teoretické části je nejprve vymezen trh sportovního oblečení se zaměřením na fitness oblečení, poté je přiblíženo spotřebitelské …moreAbstract:
Subject of the master’s thesis is analysis of consumer behaviour, which will be investigated through the customer perceived value. Thesis aims to analyse factors, which influence customer perceived value in the process of decision-making of purchase a fitness apparel. At first sportswear market aiming on the fitness apparel is described in the theoretical part, followed by theory of consumer behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ztdsr/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Uvedení nového produktu na trh
Iveta Rottová -
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Milada ČÁPOVÁ -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova