Analýza spotřebitelského chování – Bc. Natálie Helisová
Bc. Natálie Helisová
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování
Analysis of consumers behaviour
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování na trhu sportovního oblečení, které bude zkoumáno prostřednictvím vnímané hodnoty zákazníka. Cílem výzkumu je analyzovat faktory, které působí na vnímanou hodnotu zákazníka při rozhodování o nákupu fitness oblečení. V teoretické části je nejprve vymezen trh sportovního oblečení se zaměřením na fitness oblečení, poté je přiblíženo spotřebitelské …viacAbstract:
Subject of the master’s thesis is analysis of consumer behaviour, which will be investigated through the customer perceived value. Thesis aims to analyse factors, which influence customer perceived value in the process of decision-making of purchase a fitness apparel. At first sportswear market aiming on the fitness apparel is described in the theoretical part, followed by theory of consumer behaviour …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ztdsr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Uvedení nového produktu na trh
Iveta Rottová -
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Milada ČÁPOVÁ -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova