Eva Moučková

Master's thesis

In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti BILLA, s.r.o.

In-store marketing and possibilities of its use in BILLA, Ltd
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou in-store marketingu a jeho uplatněním v supermarketu BILLA s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá podporou prodeje, do které spadá in-store marketing. V praktické části práce jsou uvedeny aktuální trendy v oblasti in-store marketingu a je zde popsána problematika merchandisingu. Praktická část práce se věnuje …more
Abstract:
This thesis deals with the in-store marketing and its application in the supermarket Billa ltd. The work is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with sales support, which includes in-store marketing. In the practical part I describe the current trends within in-store marketing and the merchandising problems there as well. The practical work is also dedicated to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Linda Jelínková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45621