Možnosti a rizika testování sociálně-emočních kompetencí dětí mladšího školního věku hromadnou formou – Bc. Veronika Šromová
Bc. Veronika Šromová
Bakalářská práce
Možnosti a rizika testování sociálně-emočních kompetencí dětí mladšího školního věku hromadnou formou
Opportunities and threats of group testing of social-emotional competence in early school-age children
Anotace:
Cílem této studie bylo ověřit, do jaké míry je možné srovnávat výsledky získané individuální administrací socioemočních subtestů Inteligenční a vývojové škály pro děti ve věku 5-10 let s hromadnou adaptací týchž subtestů. Na vzorku 72 dětí byla měřena úroveň sociálně-emočních dovedností oběma formami testování. S polovinou vzorku bylo v první fázi realizováno individuální testování a o čtyři týdny …víceAbstract:
The aim of this research to test to what extent it is possible to compare results of individual and adapted group testing of social-emotional competence via socioemocional subtests of Intelligence and developmental scale for children in years 5-10. The level of social-emotional was measured in these two conditions on sample of 72 children. Half of the sample was first tested individually and four weeks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oxzh2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. David Macek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠROMOVÁ, Veronika. \textit{Možnosti a rizika testování sociálně-emočních kompetencí dětí mladšího školního věku hromadnou formou}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/6hcr1w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Měření sociálně-emočních dovedností u dětí mladšího školního věku
Romana Štěpánková -
Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách
Adéla PRAŽÁKOVA -
Diagnostika sociálně-emočních kompetencí u dětí raného školního věku se zaměřením na metodu IDS
Klára ČERNÁ -
Vliv citove vazby deti mladsiho skolniho veku k rodicum na sebehodnoceni a strachy
Pavla Drahorádová -
Blízky kontakt so psom a jeho vplyv na správanie v kontexte ochrany zvierat u detí v mladšom školskom veku
Kristína Tomanková -
Vybrané faktory školního prostředí s možným negativním působením na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie
Dominika Babáčková -
Vliv školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Eliška Aldorfová -
Vliv školy a školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Jana Peňázová