Typologie zákazníků na trhu se sportovním oblečením – Kristýna Chrástecká
Kristýna Chrástecká
Bakalářská práce
Typologie zákazníků na trhu se sportovním oblečením
Customers Typology in the Sportswear Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá typologií zákazníků na trhu se sportovním oblečením. Analýza je vypracována na základě dotazníkového šetření a následné interpretace dat. V první části jsou nastíněna teoretická východiska spotřebitelského chování. Jsou uvedeny podstatné faktory ovlivňující spotřebitelské chování a typy nákupních situací. Na základě těchto kritérií je vypracována obecná typologie spotřebitelů …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the typology of customers in the sportswear market. The analysis is based on a survey and the interpretation of the collected data. The first part details the theoretical foundation of consumer behaviour. Important factors influencing consumer behaviour and types of purchase situations are presented. On the basis of this criteria, a general classification of consumers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143446
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Blanka Poczatková
- Oponent: Gabriela Skotnicová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
Typické znaky milenialů v shopping tourismu na Vysočině
Gerenzel Gunaeva -
Shopping for clothes from second-hand
Luisa Lasáková -
Evaluace a inovace projektu Mystery shopping v knihovnách
Tomáš Messerschmidt -
Zhodnocení kvality služeb pomocí metody Mystery shopping
Michaela Kašáková -
Využití metody mystery shopping při hodnocení služeb vybraného subjektu
Tereza Konečná -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Shluková analýza
Tereza Grúzová