Produktový marketing ve společnosti České aerolinie, a. s. – Ing. Alena Dítětová
Ing. Alena Dítětová
Diplomová práce
Produktový marketing ve společnosti České aerolinie, a. s.
Product marketing in Czech Airlines corporation
Anotace:
Práce je zaměřena na využívání produktového marketingu v oblasti letecké přepravy osob. Analyzuje aktuální nabídku produktů a služeb společnosti České aerolinie, a. s. a navrhuje jejich optimální kombinaci. Vytvořené produktové portfolio je hodnoceno z pohledu konkurenceschopnosti na leteckém trhu.Abstract:
The focus of the work is on the usage of product marketing in the air transport. The work analyses the actual Czech Airlines offer of products and services and designs their optimal combination. The model product portfolio is assessed as an aspect of competitive advantage on the air transport market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Jindřich Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dítětová, Alena. Produktový marketing ve společnosti České aerolinie, a. s.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Mezikontinentální letecká doprava za časů covidu-19
Nela Vicherková -
Letecká doprava v ČR z hlediska jednotlivých leteckých dopravců
Jakub Pochop -
IBR (Independent Business Review) – České aerolinie a.s.
Jan Baumruk -
Strategická analýza České aerolinie a.s.
Daryna Priadun -
Analýza vlivu společnosti Aeroflot na České aerolinie
Victoria Kidalova -
Letecká doprava ve střední Evropě
Lukáš Ponechal -
Firma České aerolinie a.s. v konkurenčním prostředí
Karolína Kubáčová -
Marketingová komunikace pro OTC produkt na farmaceutickém trhu
Nikola Pašková