Bc. Dennis Michna

Diplomová práce

Využití rozšířené reality pro potřeby marketingu

The Utilization of Augmented Reality in the Marketing Industry
Anotace:
Náplní diplomové práce je zhodnotit dosavadní zpracování rozšířené reality v rámci marketingových aktivit společností a stanovit doporučení pro implementaci této technologie pro vybrané odvětví. V rámci literární rešerše byl definován pojem rozšířená realita z technického pohledu, doplněný o příklady využití v různých odvětvích a jejich srovnání. Vlastní práce se zabývala analýzou marketingových kampaní …více
Abstract:
This Master’s Thesis aims to evaluate the current state of Augmented Reality in the context of the marketing industry and provide a recommendation for the utilization of this technology in an effective way. A theoretical part of this thesis contains a definition of the term Augmented Reality from a technical point of view, expanded by examples of use in many various sectors and their comparison. A …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta