Rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení běžné a logopedické třídy mateřské školy a po jejich zaškolení do elementární třídy základní školy – Ivana Lena KALINOVÁ
Ivana Lena KALINOVÁ
Diplomová práce
Rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení běžné a logopedické třídy mateřské školy a po jejich zaškolení do elementární třídy základní školy
Differences in articulation among children in the pre-school department of a regular and speech therapy class of kindergarten and after their training in an elementary school class.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení z běžné třídy MŠ a u dětí z logopedické třídy MŠ a následně u stejných dětí po jejich zaškolení do elementární třídy ZŠ. Výzkumný vzorek tvoří patnáct dětí, z toho šest dětí navštěvovalo běžnou třídu MŠ a devět dětí navštěvovalo v MŠ třídu logopedickou. Odchylky v artikulaci byly posuzovány na základě orientačního vyšetření …víceAbstract:
The thesis deals with the differences in articulation between pre-school children from a regular kindergarten class and children from a speech therapy class of kindergarten and then the same children after their training to an elementary school class. The research sample consisted of fifteen children, six of whom attended the regular kindergarten class and nine of whom attended the speech therapy class …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALINOVÁ, Ivana Lena. \textit{Rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení běžné a logopedické třídy mateřské školy a po jejich zaškolení do elementární třídy základní školy}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/6hlu2m/.
Jak správně citovat práci
KALINOVÁ, Ivana Lena. Rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení běžné a logopedické třídy mateřské školy a po jejich zaškolení do elementární třídy základní školy. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy a speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základní školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Distorze obsažené v systému sociálního a zdravotního pojištění ČR
Michal Erben -
Kompenzační cvičení pro prevenci distorze hlezenního kloubu u volejbalistů
Jakub Slovák -
Problematika a terapie distorze kotníku s využitím zapojení svalů hlubokého stabilizačního systému
Kristýna BOSÁKOVÁ -
Prvky senzomotorické stimulace v jednotlivých stádiích distorze hlezna
Miroslav PROCHÁZKA -
Využití fyzioterapeutických metod v rámci prevence vzniku distorze hlezna u výkonnostních krasobruslařů
Kristýna Pokorná -
Možnosti fyzioterapie u distorze hlezenního kloubu
Vendula Svobodová -
Sledování účinku tapu u distorze hlezna pomocí footscanu
Vojtěch MELKA -
Vliv strukturní distorze a variace elektronových a vazebných vlastností ligandů na magnetickou anizotropii tetrakoordinovaných sloučenin Co(II)
Daniel DVOŘÁK
Název
Vložil
Vloženo
Práva