Rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení běžné a logopedické třídy mateřské školy a po jejich zaškolení do elementární třídy základní školy – Ivana Lena KALINOVÁ
Ivana Lena KALINOVÁ
Master's thesis
Rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení běžné a logopedické třídy mateřské školy a po jejich zaškolení do elementární třídy základní školy
Differences in articulation among children in the pre-school department of a regular and speech therapy class of kindergarten and after their training in an elementary school class.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení z běžné třídy MŠ a u dětí z logopedické třídy MŠ a následně u stejných dětí po jejich zaškolení do elementární třídy ZŠ. Výzkumný vzorek tvoří patnáct dětí, z toho šest dětí navštěvovalo běžnou třídu MŠ a devět dětí navštěvovalo v MŠ třídu logopedickou. Odchylky v artikulaci byly posuzovány na základě orientačního vyšetření …moreAbstract:
The thesis deals with the differences in articulation between pre-school children from a regular kindergarten class and children from a speech therapy class of kindergarten and then the same children after their training to an elementary school class. The research sample consisted of fifteen children, six of whom attended the regular kindergarten class and nine of whom attended the speech therapy class …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALINOVÁ, Ivana Lena. \textit{Rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení běžné a logopedické třídy mateřské školy a po jejich zaškolení do elementární třídy základní školy}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/6hlu2m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KALINOVÁ, Ivana Lena. Rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení běžné a logopedické třídy mateřské školy a po jejich zaškolení do elementární třídy základní školy. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools and Special Needs Education / Teacher Training for Primary Schools and Special Needs Education
Theses on a related topic
-
Distorze obsažené v systému sociálního a zdravotního pojištění ČR
Michal Erben -
Kompenzační cvičení pro prevenci distorze hlezenního kloubu u volejbalistů
Jakub Slovák -
Problematika a terapie distorze kotníku s využitím zapojení svalů hlubokého stabilizačního systému
Kristýna BOSÁKOVÁ -
Prvky senzomotorické stimulace v jednotlivých stádiích distorze hlezna
Miroslav PROCHÁZKA -
Využití fyzioterapeutických metod v rámci prevence vzniku distorze hlezna u výkonnostních krasobruslařů
Kristýna Pokorná -
Možnosti fyzioterapie u distorze hlezenního kloubu
Vendula Svobodová -
Přesné lícování obrazu kalibračních vzorků pro korekci geometrické distorze
Petra Zemčíková -
Sledování účinku tapu u distorze hlezna pomocí footscanu
Vojtěch MELKA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights