Bc. Barbora Andrle Budinská

Master's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je posouzení aktuálního marketingového mixu společnosti ULTIMATE SPORTS GYM a navrhnutí jeho zlepšení. V první části jsou rozebrány základní pojmy, jako je marketing, marketing ve službách a jednotlivé části marketingového mixu. Mezi těmito marketingovými nástroji je zahrnuto i užití marketingu ve sportu. Druhá část diplomové práce obsahuje stručné představení společnosti. Další …more
Abstract:
The aim of the thesis is to assess the current marketing mix of ULTIMATE SPORTS GYM and to propose its improvement. In the first part the basic concepts such as marketing, marketing in services and the different parts of the marketing mix are discussed. Among these marketing tools, the use of marketing in sports is included. The second part of the thesis contains a brief introduction of the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2023
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jaroslav Matyáš Matal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management