The Role of Questioning in the English Classroom – Bc. Andrea Hanušová
Bc. Andrea Hanušová
Master's thesis
The Role of Questioning in the English Classroom
Abstract:
Tématem této práce je role dotazování ve výuce anglického jazyka. Je zde definována komunikace ve třídě, její formy, pravidla a specifika. Dále se práce zabývá komunikačními strukturami mezi učitelem a žáky a otázkou dotazování ze strany učitelů a žáků.Abstract:
This thesis is focused on the role of questioning in the English classrooms.It introduces the concept of educational communication and interaction. The attention is paid on teacher and learner verbal talk and on their questioning which is examined into detail.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedúci: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hanušová, Andrea. The Role of Questioning in the English Classroom. Pardubice, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / odbor:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education