Bc. Martina Trnková

Bakalářská práce

El lenguaje publicitario en los anuncios que se orientan al niño como consumidor

The Language of Advertising in Advertisments Oriented Towards Children Consumers
Abstract:
In this thesis we describe linguistic devices and its influence on spanish advertising aimed at children.
Abstract:
V této bakalářské diplomové práci se zabýváme vlivem a popisem jazykových prostředků na španělskou reklamu, která je cílena na děti.
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta