El lenguaje publicitario en los anuncios que se orientan al niño como consumidor – Bc. Martina Trnková
Bc. Martina Trnková
Bakalářská práce
El lenguaje publicitario en los anuncios que se orientan al niño como consumidor
The Language of Advertising in Advertisments Oriented Towards Children Consumers
Abstract:
In this thesis we describe linguistic devices and its influence on spanish advertising aimed at children.Abstract:
V této bakalářské diplomové práci se zabýváme vlivem a popisem jazykových prostředků na španělskou reklamu, která je cílena na děti.
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sn6yl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Dítě jako spotřebitel a jeho vliv na rozhodovací procesy dospělých
Zuzana Lubovská -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Lifestyle and Consumer Culture: “Freelance as a new form of lifestyle”
Hanna Nimchuk -
Symbolic Data Analysis as a Means of Enhancing Consumer Privacy in Smart Metering
Andrea Vašeková -
Consumer behaviour as a reflection of financial intelligence
Dmitry Baranov -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Jessica Ďuríšková -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová