Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu – Bc. Markéta Růžičková
Bc. Markéta Růžičková
Diplomová práce
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
European Parliament elections 2019 in the Czech Republic from a political marketing perspective
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu volební kampaně ve volbách do Evropského parlamentu, které proběhly v roce 2019. Volební kampaň je analyzována z pohledu politického marketingu. Práce je rozvržena do dvou částí. První část poskytuje teoretická východiska politického marketingu. Druhá část obsahuje uvedenou analýzu. Hlavním cílem mé práce bylo analyzovat volební kampaně českých stran ANO …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of the election campaign in the elections to the European Parliament, which took place in 2019. The election campaign is analyzed from the perspective of political marketing. Thesis is developed into two parts. The first part provides the theoretical basis of political marketing. The second part includes analysis. The main goal of my work was to analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/zjrin/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: PhDr. Marián Sekerák, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Michal Plaček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra