Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu – Bc. Markéta Růžičková
Bc. Markéta Růžičková
Master's thesis
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
European Parliament elections 2019 in the Czech Republic from a political marketing perspective
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu volební kampaně ve volbách do Evropského parlamentu, které proběhly v roce 2019. Volební kampaň je analyzována z pohledu politického marketingu. Práce je rozvržena do dvou částí. První část poskytuje teoretická východiska politického marketingu. Druhá část obsahuje uvedenou analýzu. Hlavním cílem mé práce bylo analyzovat volební kampaně českých stran ANO …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of the election campaign in the elections to the European Parliament, which took place in 2019. The election campaign is analyzed from the perspective of political marketing. Thesis is developed into two parts. The first part provides the theoretical basis of political marketing. The second part includes analysis. The main goal of my work was to analyze …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/zjrin/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: PhDr. Marián Sekerák, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Michal Plaček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RŮŽIČKOVÁ, Markéta. \textit{Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/6ijr91/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Urban and Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra