Metody rozvoje motoriky u žáků ve třídě s rehabilitačním vzdělávacím programem – Bc. Martina Kurková
Bc. Martina Kurková
Diplomová práce
Metody rozvoje motoriky u žáků ve třídě s rehabilitačním vzdělávacím programem
Anotace:
Práce přibližuje poznatky o žácích tříd s rehabilitačním vzdělávacím programem, blíže specifikuje rozsah pojmu kombinované vady. Dále se zabývá možnostmi péče a vzdělávání takto postižených jedinců, příčinami a důsledky jejich handicapu. Tyto poznatky byly podkladem k praktické části, jejíž cílem bylo představit soubor metod a postupů pro rozvoj motoriky a osobnosti, a tím prolomení izolace těžce postižených …víceAbstract:
The thesis presents knowledge about pupils in rehabilitation educational program classes; it specifies the extent of the combined defects concept. Also it focuses on possibilities of care and education of disabled individuals, as well as on causes and effects of their handicap. This knowledge was used as basis of practical part where aim was to present the complex of methods and procedures which help …víceKlíčová slova
Těžké postižení celistvost člověka těžké mentální postižení kombinované vady poškození centrálních nervových funkcí základní potřeby klasifikace edukace motorika školské legislativní předpisy. Hard disability complexity of man hard mental disability combined defects central nerve functions damage basic needs classification of education motor activity educational legislative regulations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gk7sb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2006
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika