Naděžda Melnykovyčová

Bachelor's thesis

Vliv války na Ukrajině na marketingovou komunikaci lokálních podniků

The impact of war in Ukraine on the marketing communication of local bussiness
Abstract:
Bakalářská práce „Vliv Války na Ukrajině na marketingovou komunikaci lokálních podniků“ zkoumá dopady konfliktu na ekonomiku, marketingovou strategii a spotřebitelské chování. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci, historii ruské agrese proti Ukrajině a marketingu v období krizových situací. Praktická část práce provádí hloubkovou analýzu vztahu mezi konfliktem a marketingovou strategií …more
Abstract:
The bachelor thesis „The Impact of the War in Ukraine on Marketing Communication of Local Businesses in Ukraine“ examines the impact of the conflict on the economy, marketing strategy of businesses, and consumer behavior. The theoretical part is devoted to marketing communication, the history of Russian aggression against Ukraine, and marketing in crisis situations. The practical part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.