Determinanty úspěšnosti crowdfundingové kampaně – Bc. Petr Dostál
Bc. Petr Dostál
Bakalářská práce
Determinanty úspěšnosti crowdfundingové kampaně
The determinants of crowdfunding success
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Determinanty úspěšnosti crowdfundingové kampaně“ je charakteristika stále vyvíjející se problematiky crowdfundingu. V teoretické části se jedná o vysvětlení tohoto pojmu, jeho vývoj, typologii a funkce. Pozornost je věnována faktorům ovlivňujícím úspěch na crowdfundingových platformách, které byly zjištěny v rámci provedené literární rešerše. V praktické části se práce věnuje …víceAbstract:
The object of the thesis “The determinants of crowdfunding success” is to shed light on the still evolving matter of crowdfunding. The theoretical part consists of explanation of the concept, its development, typology and functions. Attention is paid to the factors influencing success of campaigns on crowdfunding platforms, that have been identified in the literature review. The practical part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hie5a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Jirásek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reward-based crowdfunding jako nástroj financování AK COCO Otrokovice, z. s.
Andrea Blahušová -
Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice
Lenka Šimůnková -
Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice
Lenka Šimůnková -
Reward-based Crowdfunding - Criteria of staggering success
Gabriela Takáčová -
Crowdfunding jako forma finančního zprostředkování
Martin Šišpera -
Crowdfunding neziskových organizací: motivace autorů projektů a přispěvatelů
Kateřina Kodetová -
Crowdfunding jako nástroj financování podniku
Jitka Došková -
Crowdfunding na bázi odměn v prostředí České republiky
Ján Valentíny