Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie – Hana Masarová
Hana Masarová
Master's thesis
Podniková kultura – předpoklad úspěšnosti marketingové strategie
Corporate culture - assumption of the success of marketing strategy
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o problematice podnikové kultury v souvislosti s marketingovou strategií podniků. Práce má analyticko-popisný charakter. Cílem této diplomové práce je prokázat, že úroveň podnikové kultury je předpokladem úspěšnosti marketingové strategie. Snahou bylo stanovit interakci mezi podnikovou kulturou a marketingovou strategií hotelové společnosti. V této práci byly použity …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of corporate culture in the context of the marketing strategy. The character of the thesis is analytical-descriptive. The aim of this thesis is to demonstrate that the level of corporate culture is an assumption of the success of marketing strategy. The effort was to determine the interaction between corporate culture and marketing strategies in hospitality. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 11. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13287/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Corporate Culture in the Hospitality Industry
Gunay Bayramova -
Podniková kultura v automobilovém průmyslu a její vliv na spokojenost zaměstnanců
Zuzana Renzová -
Podniková kultura a její vliv na spokojenost zaměstnanců
Eliška Jeřábková -
Podniková kultura
Kristýna Přívratská