Bc. Veronika Slezáková
Master's thesis
Vyhodnocení komunikační kampaně
Communication campaign evaluation
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení realizované komunikační kampaně vzhledem ke stanovenému záměru. Jedná se o kampaň společnosti MoroSystems, s.r.o. zaměřenou na prodej softwarových produktů a služeb na mezifiremním trhu. Práce vychází z teoretického poznání marketingové komunikace, specifik komunikace na mezifiremním trhu a nástrojů internetového marketingu z hlediska jejich účinnosti a náročnosti …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the communication campaign carried out in a company MoroSystems, s.r.o. with regard to its objective. The campaign was focused on sales of software products and services on the interfirm market. In its theoretical part the thesis is based on theoretical grounds of marketing communication, its particularities on an interfirm market and online marketing tools with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fqcf9/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach -
Efektivita marketingové komunikace během pandemie
Pascal Gerhardt -
Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.
Johana Přikrylová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská