Bc. Veronika Slezáková

Master's thesis

Vyhodnocení komunikační kampaně

Communication campaign evaluation
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení realizované komunikační kampaně vzhledem ke stanovenému záměru. Jedná se o kampaň společnosti MoroSystems, s.r.o. zaměřenou na prodej softwarových produktů a služeb na mezifiremním trhu. Práce vychází z teoretického poznání marketingové komunikace, specifik komunikace na mezifiremním trhu a nástrojů internetového marketingu z hlediska jejich účinnosti a náročnosti …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the communication campaign carried out in a company MoroSystems, s.r.o. with regard to its objective. The campaign was focused on sales of software products and services on the interfirm market. In its theoretical part the thesis is based on theoretical grounds of marketing communication, its particularities on an interfirm market and online marketing tools with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta