Koučink jako prostředek motivace ke vzdělávání se dospělých – Zdenka BRETTSCHNEIDEROVÁ
Zdenka BRETTSCHNEIDEROVÁ
Bakalářská práce
Koučink jako prostředek motivace ke vzdělávání se dospělých
Coaching as motivation for adult education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá užitím koučinku při motivaci dospělých jedinců k jejich dalšímu vzdělávání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretickou část jsem zaměřila na charakteristiku koučinku a jeho různé formy včetně využití koučinkem nabízených možností jako motivačního nástroje. Následující kapitolu teoretické části věnuji oblasti vzdělávání dospělých a jejich problematice …víceAbstract:
The Bachelor thesis is dealing with use of coaching as motivation for adult individuals for their next education. Thesis is splited into theoretical and practical part. In the theoretical part Im focused on coaching characterising and it forms, including using it as offering choices as motivational tool. In next chapter Im focused on adult education and their issues with motivation to their next educating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Josef Malach, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRETTSCHNEIDEROVÁ, Zdenka. Koučink jako prostředek motivace ke vzdělávání se dospělých. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Zájmové vzdělávání dospělých ve volném čase
Markéta Juda -
Neformální zájmové vzdělávání dospělých a jeho organizační zajištění v regionálním kontextu
Andrea Doležalová -
Vysokoškolské vzdělání podmínkou. O postojích dospělých ke studiu po návratu do formálního vzdělávání.
Markéta Kalinová -
Bariéry dospělých v zájmovém vzdělávání
Tereza Božičevičová -
Nástroje měření kvality ve vzdělávání dospělých
Julie Podlasová -
Využití řečnických dovedností ve vzdělávání dospělých
Tomáš Damborský -
Hodnocení ve vzdělávání dospělých
Petra Shamalová -
Osobnost lektora ve vzdělávání dospělých
Michal Schubert