Lenka Vížďová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Reklama
Anotace:
Absolventská práce se v teoretické části zaměřuje na marketingový mix, pojem reklama, na její historii, dělení reklamy a jaké jsou reklamní média a také na značku jako takovou a v neposlední řadě na reklamní kampaň. V praktické části se pak zaměřuje hlavně na analýzu reklamních kampaní firmy STAREZ – SPORT, a.s. Byl proveden výzkum ohledně této firmy a nápady na vylepšení reklamní kampaně.Abstract:
The theoretical part of the graduate thesis focuses on the marketing mix, the koncept of advertising, its history, the division of advertising and what are the advertising media and also on the brand as such and last but not least on the advertising campaign. The practical part focuses mainly on the analysis of advertising campaigns of STAREZ - SPORT, a.s. Research was done about this company and ideas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6iyldj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2021
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program / obor:
63-41-N/08 / Zahraniční obchod
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Analýza postojů firem k Social Media Marketingu
Teodor Stojanović