Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Věra Mašková
Bc. Věra Mašková
Bakalářská práce
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The competition analysis on the retail market in selected area
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat konkurenci na maloobchodním trhu ve zvoleném kraji a z hlediska zvoleného subjektu. Následně na základě zjištěných skutečností navrhnout opatření, která pomohou zvolenému subjektu upevnit jeho pozici na trhu. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku maloobchodu, konkurence a zákazníka, analýzu konkurence a SWOT analýzu. V úvodu praktické části je představen …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyze competition of a retail market in the chosen region from the point of view of chosen subject. Afterwards on the grounds of discovered facts to propound measures directed at strengthen subject´s position on the market. Theoretical part of the thesis is focused on characteristic of the retail business, competition and customer, analysis of competition and SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/adbhd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Aneta Fišáková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza konkurence na trhu šperků
Kristýna Jančáková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Michaela Pavlíková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Tereza Peštová