Ing. Helena Kostihová

Diplomová práce

Produktová strategie vybraných obchodních bank

Product strategy of the commercial banks
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu základních tendencí vývoje produktové strategie obchodní banky v čase. Poznání toho, jak se do strategie promítají vnitřní faktory jako fúze a akvizice a jak strategii dokáže ovlivnit finanční krize jako vnější činitel. Práce je rozdělena do dvou větších celků, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část představuje banku jako podnikatelský subjekt, charakterizuje …více
Abstract:
The main focus of the work is the analysis of basic trends in development of commercial bank product strategy. How the internal factors, like fusion and acquisiton interfere with the strategy and how the financial crisis – as the external factor – can influence the strategy. The work consists of two parts – theoretical and practical. The theoretical part shows bank as business subject, describes its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Dalibor Pánek, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční podnikání