Bc. Nikola Ferschmannová

Bakalářská práce

Etické limity reklamy

Ethical limits in advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etikou, reklamou a etickými hranicemi reklamy. Práce objasňuje základní pojmy, které jsou spojovány s problematikou posuzování etiky v reklamě. Jsou uváděny a hodnoceny případy porušení etických norem na základě činnosti Rady pro reklamu. Práce se rovněž zabývá otázkou použití a účinnosti Kodexu reklamy. Výsledky vlastní empirické sondy ilustrují současné postoje obyvatel …více
Abstract:
The thesis deals with ethics, adverising and ethics boundaries in advertising. The thesis explains basic concepts that are associated with the issue of assessing the ethics in advertising. There are reported and assessed violations of ethical standards based on the work of the Advertising Council. The thesis also examines the use and effectiveness of the Code of advertising. The results of empirical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace