Denisa Králíková

Bachelor's thesis

Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image

Crisis Communication as an Opportunity to Build Corporate Image
Abstract:
Bakalářská práce nahlíží do problematiky krizové komunikace, preventivních opatření a teoretických metod k deeskalaci krizových událostí. V rámci výzkumu bylo realizováno dotazníkové šetření určené PR pracovníkům velkých českých firem. Výsledky reflektují jejich zkušenosti v souvislosti s krizovými událostmi a přináší také zhodnocení image českých i světových značek.
Abstract:
The bachelor thesis looks into the issues of crisis communication, preventive measures and theoretical methods to de-escalate crisis events. The research included a questionnai-re survey addressed to PR professionals of major Czech companies. The results reflect their experiences in relation to crisis events and also provide an assessment of the image of Czech and global brands.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Králíková, Denisa. Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe