Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image – Denisa Králíková
Denisa Králíková
Bachelor's thesis
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Crisis Communication as an Opportunity to Build Corporate Image
Abstract:
Bakalářská práce nahlíží do problematiky krizové komunikace, preventivních opatření a teoretických metod k deeskalaci krizových událostí. V rámci výzkumu bylo realizováno dotazníkové šetření určené PR pracovníkům velkých českých firem. Výsledky reflektují jejich zkušenosti v souvislosti s krizovými událostmi a přináší také zhodnocení image českých i světových značek.Abstract:
The bachelor thesis looks into the issues of crisis communication, preventive measures and theoretical methods to de-escalate crisis events. The research included a questionnai-re survey addressed to PR professionals of major Czech companies. The results reflect their experiences in relation to crisis events and also provide an assessment of the image of Czech and global brands.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁLÍKOVÁ, Denisa. \textit{Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/6jayqm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Králíková, Denisa. Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Interní komunikace ve zvolené organizaci
Sára Vondrášková -
Informace a znalosti k podpoře firemní externí komunikace na sociálních sítích
Jan Hruška -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s.
Lucie Policarová -
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků
Jana Čepová -
Role zaměstnaneckého časopisu v rámci komunikace firmy se svými zaměstnanci
Kristina Kolovrátková -
Logistika záchranného systému České republiky pro mimořádné události (krizové situace)
Martina Vyhnánková