Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image – Denisa Králíková
Denisa Králíková
Bachelor's thesis
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Crisis Communication as an Opportunity to Build Corporate Image
Anotácia:
Bakalářská práce nahlíží do problematiky krizové komunikace, preventivních opatření a teoretických metod k deeskalaci krizových událostí. V rámci výzkumu bylo realizováno dotazníkové šetření určené PR pracovníkům velkých českých firem. Výsledky reflektují jejich zkušenosti v souvislosti s krizovými událostmi a přináší také zhodnocení image českých i světových značek.Abstract:
The bachelor thesis looks into the issues of crisis communication, preventive measures and theoretical methods to de-escalate crisis events. The research included a questionnai-re survey addressed to PR professionals of major Czech companies. The results reflect their experiences in relation to crisis events and also provide an assessment of the image of Czech and global brands.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Králíková, Denisa. Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Interní komunikace ve zvolené organizaci
Sára Vondrášková -
Informace a znalosti k podpoře firemní externí komunikace na sociálních sítích
Jan Hruška -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s.
Lucie Policarová -
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků
Jana Čepová -
Role zaměstnaneckého časopisu v rámci komunikace firmy se svými zaměstnanci
Kristina Kolovrátková -
Logistika záchranného systému České republiky pro mimořádné události (krizové situace)
Martina Vyhnánková