Denisa Králíková

Bachelor's thesis

Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image

Crisis Communication as an Opportunity to Build Corporate Image
Anotácia:
Bakalářská práce nahlíží do problematiky krizové komunikace, preventivních opatření a teoretických metod k deeskalaci krizových událostí. V rámci výzkumu bylo realizováno dotazníkové šetření určené PR pracovníkům velkých českých firem. Výsledky reflektují jejich zkušenosti v souvislosti s krizovými událostmi a přináší také zhodnocení image českých i světových značek.
Abstract:
The bachelor thesis looks into the issues of crisis communication, preventive measures and theoretical methods to de-escalate crisis events. The research included a questionnai-re survey addressed to PR professionals of major Czech companies. The results reflect their experiences in relation to crisis events and also provide an assessment of the image of Czech and global brands.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Králíková, Denisa. Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe