Analýza přijímání QR kódu v České republice – Danna Shu
Danna Shu
Bachelor's thesis
Analýza přijímání QR kódu v České republice
Analysis of the QR code acceptance in the Czech Republic
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu situace přijímání QR kódu v České republice. První část práce zahrnuje metodologicko-teoretický podklad v podobě představení základních existujících teoretických modelů. Dále vyhodnocuje proces historického vývoje a rozšíření QR kódu, identifikuje důvody rychlého a úspěšného rozšíření na příkladu Číny, pro znázornění důležitosti a možnostech velkých technických …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on understanding penetration, acceptation, and factors affecting consumer usage of QR code in the Czech Republic. The first part of the thesis includes a methodological and theoretical background in the form of introducing basic theoretical models for later analysis. The second part describes the historical process of development and expansion of QR code. The author also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71709
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2018
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71709
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Determinants of Consumer Adoption of AI Technology in European Banking Services: Understanding the Influence of Security and Privacy
Pavle Stamenic -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní aplikace na podporu značky T-Mobile
Michal Tichý -
Mobile marketing
Zuzana KLEČKOVÁ -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitele na příkladu O2 se zaměřením na mobilní marketing
Dana Horníková