Postoje pedagogů v mateřských školách k integraci dětí se zdravotním postižením – Bc. Pavlína Kábová
Bc. Pavlína Kábová
Diplomová práce
Postoje pedagogů v mateřských školách k integraci dětí se zdravotním postižením
Attitudes of Techers in Preschools Towards Integration of Children with Disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá integrací dětí se zdravotním postižením do mateřských škol. Teoretická část práce obsahuje vymezení pojmu integrace, jeho zasazení do historických a legislativních souvislostí. Dále se zaměřuje na podoby současného systému předškolního vzdělávání v České republice a na podmínky předškolního integrativního vzdělávání v tomto systému. Práce se též zabývá postavením pedagoga …víceAbstract:
The thesis deals with the integration of children with disabilities into kindergartens. The theoretical part of the thesis contains a definition of integration, its setting in historical and legislative context. The part is also focused on situation of current system of pre-school education in the Czech Republic and also on the conditions of pre-school integration in this system. The thesis also deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r6wfq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ