Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce – Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Disertační práce
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Analysis of differences between online and offline word-of-mouth in the context of intercultural differences - implications for international marketing in e-commerce
Anotace:
Cílem této studie je prozkoumat rozdíly mezi tradičním a elektronickým Word of Mouth komunikace v mezikulturním kontextu Srbska a České republiky. Navíc lze sledovat Hofstedeho model kulturních dimenzí na prozkoumaných rozdílech spolu s in-group (členská skupina) a out-group (nečlenská skupina) Word of Mouth komunikací, se sociálními vazbami, s důvěrou v offline a online prostředí a zapojení různých …víceAbstract:
The purpose of the present study is to explore differences between traditional and electronic Word of Mouth in the cross-cultural context of Serbia and the Czech Republic. Moreover, to observe the implications of Hofstede’s cultural dimensions on explored differences together with in-group and out-group Word of Mouth communication, social ties, trust in an offline and online environment, and various …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/krdq0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Assist. Prof. Roberto Bruni, dr hab. Maciej Mitręga, prof. UE
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MLADENOVI$\backslash$'C, Dušan. \textit{Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce}. Online. Disertační práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/6jg9xo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Ekaterina Kandakova -
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
Simona Hreščáková -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková