Marketingová strategie restaurace a penzionu Zátiší – Veronika Valoušková
Veronika Valoušková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie restaurace a penzionu Zátiší
Marketing strategy of the restaurant and the pension Zátiší
Abstract:
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou část a praktickou část. Podstatou teoretické části je nastínit potřebné informace, které jsou využité v části praktické. Při zpracování jsem použila literární zdroje, internetové zdroje, vlastní zkušenosti a informace od majitele a zaměstnanců podniku. Cílem této bakalářské práce je analýza prostředí dané firmy pomocí analýzy SWOT …moreAbstract:
This bechelor thesis is divided in two parts that is theoretical part and practical part.The principal of the teoretical part is to outline the necessary information which is used in the practical part. In the process I used literary sources, internet sources, my own experience and informations from the owner and employees of the company. The purpose of this thesis is the analysis of the environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2012
Accessible from:: 30. 3. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Irena KOVAČIČINOVÁ
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALOUŠKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová strategie restaurace a penzionu Zátiší}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc, Moravian College Olomouc. 2012. Available from: https://theses.cz/id/6jifrp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valoušková, Veronika. Marketingová strategie restaurace a penzionu Zátiší. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights