Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska – Alina Pankratova
Alina Pankratova
Bachelor's thesis
Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska
Advertising, Gifts, Sales Promotion and Sponsorship of Accounting and Tax Perspective
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání reklamy, darů a podpory prodeje z účetního a daňového hlediska.První část je orientována na teoretické definování základních pojmů v oblasti reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu, to vše z účetního a daňového hlediska. Dále jsou definovány modelové příklady. Celá tato část je zpracována na základě nastudování odborné literatury.V druhé části je provedena …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the study of advertising, gifts and sales support from accounting and tax point of view.The first part is focused on the theoretical definition of basic terms in the area of advertising, gifts and sales promotion and sponsorship, all from the accounting and tax point of view. Further, model examples are defined. This whole part is prepared on the basis of professional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ivana Kuchařová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PANKRATOVA, Alina. \textit{Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a~sponzoringu z~účetního a~daňového hlediska}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/6jnlxr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup
Názov
Vložil
Vložené
Práva