Úspěšnost prodeje masných výrobků v obchodním řetězci ENAPO – Bc. Tereza Zavadilová
Bc. Tereza Zavadilová
Master's thesis
Úspěšnost prodeje masných výrobků v obchodním řetězci ENAPO
The success of selling meat products in the retail chain ENAPO
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá prodejem uzenářských výrobků v maloobchodním řetězci ENAPO OBCHODNÍ, a.s. Prodeje těchto výrobků byly analyzovány v prodejně ENAPO v městysi Švábenice. Prodeje probíhaly v měsících srpnu, září a říjnu roku 2017. Bylo provedeno vyhodnocení oblíbenosti dodavatelů uzenářských výrobků podle počtu jejich prodávaných výrobků a na základě srovnání prodejnosti stejných produktů od …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the sale of smoked products in the retail chain ENAPO OBCHODNÍ, a.s. The sales of these products were analyzed at the ENAPO store in the town of Švábenice. The sales were in August, September and October 2017. The popularity of the suppliers of smoked products was evaluated according to the number of their sold products and according to a comparison of the sales of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. JUDr. Ing. Oldřich Tvrdoň, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
Martina Souhradová -
Vliv obchodních řetězců na maloobchodní prodej v Jičíně
Pavlína Vydrová -
Postavení řetězce Lidl v maloobchodní sféře
Veronika Banýrová -
Analýza rozvoje maloobchodní sítě ve vybraných regionech
Linda Trösterová -
Marketingová analýza maloobchodní prodejny potravin
Mojmír Hickl -
The project for penetrating the Czech market by the Slovenian retail chain Mercator
Tamari MAISURADZE