Bc. Kateřina Vaňková

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky

Analysis of communication strategy used for brand re-design launch
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce osvětlí význam komunikační strategie. Budou zde popsány nástroje marketingové komunikace používané pro komunikační strategie s doplněním popisu možných interních a externích partnerů. V praktické části provedu analýzu komunikační strategie společnosti Philip Morris a.s. zvolenou pro uvedení re-designu značky L&M na českém trhu. Zaměřím se na typy použité marketingové …více
Abstract:
Theoretical part of my bachelor thesis focuses on the importance of the promotion as a one of the tools of the marketing mix. All six ways of marketing communication (promotion) will be clarified and explained in a detail. In the practical part, I will perform an analysis of the communication strategy used for brand re-design launch. I will concentrate on the particular tools of the promotion and their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní