Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky – Bc. Kateřina Vaňková
Bc. Kateřina Vaňková
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky
Analysis of communication strategy used for brand re-design launch
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce osvětlí význam komunikační strategie. Budou zde popsány nástroje marketingové komunikace používané pro komunikační strategie s doplněním popisu možných interních a externích partnerů. V praktické části provedu analýzu komunikační strategie společnosti Philip Morris a.s. zvolenou pro uvedení re-designu značky L&M na českém trhu. Zaměřím se na typy použité marketingové …víceAbstract:
Theoretical part of my bachelor thesis focuses on the importance of the promotion as a one of the tools of the marketing mix. All six ways of marketing communication (promotion) will be clarified and explained in a detail. In the practical part, I will perform an analysis of the communication strategy used for brand re-design launch. I will concentrate on the particular tools of the promotion and their …víceKlíčová slova
Firemní komunikace Marketingová komunikace Reklama Podpora prodeje Vztahy s veřejností Osobní prodej Přímý marketing Události a eventy Ústně šířená pověst Mezera na trhu Životní cyklus produktu Corporate communication Promotion Advertisement Sales Promotion Public Relation Personal selling Direct Selling Event Marketing Word of Mouth Niche marketing PLC-Product life cycle
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dngmt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2011
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová