Veletrh FOR ARCH - nástroj marketingové komunikace firmy ELKO EP, s. r. o. – Monika Půčková
Monika Půčková
Bachelor's thesis
Veletrh FOR ARCH - nástroj marketingové komunikace firmy ELKO EP, s. r. o.
The Trade Fair FOR ARCH - Tool of Marketing Communication of the Company ELKO EP, s.r.o.
Anotácia:
Tato bakalářská práce bude zaměřena na marketingovou komunikaci firmy ELKO EP, s .r .o . týkající se účasti na veletrhu FOR ARCH v Praze, jelikož je neodmyslitelnou součástí udržení si zákazníků ve velké škále konkurentů. Firma ELKO EP, s .r .o . se na tomto veletrhu zaměřuje zejména na trh B2C. Tato práce bude rozdělena na dvě části. Analytická část bude vycházet z odborné literatury týkající se zejména …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of ELKO EP company, related to its participation at FOR ARCH trade fair in Prague. This event is essential for keeping customers in an industry with a wide range of competitors. ELKO EP focuses primarily on B2C relations at this trade fair. The thesis is divided into two parts. The analytical part is based on professional literature related …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŮČKOVÁ, Monika. \textit{Veletrh FOR ARCH - nástroj marketingové komunikace firmy ELKO EP, s. r. o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/6jt47f/.
Jak správně citovat práci
Půčková, Monika. Veletrh FOR ARCH - nástroj marketingové komunikace firmy ELKO EP, s. r. o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová komunikace jako součást firemní kultury
Josef Horáček -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Prostecký -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová