Ocenění společnosti Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. – Ondřej Beneš
Ondřej Beneš
Diplomová práce
Ocenění společnosti Zámecké vinařství Bzenec s.r.o.
The valuation of Zámecké vinařství Bzenec s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá oceněním společnosti Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. k 1.1.2018. V první kapitole je společnost podrobena finanční analýze. V druhé kapitole se zaměřím na strategickou analýzu, kde prozkoumám faktory, které ovlivňují trh vína. Třetí kapitola se věnuje generátorům hodnoty. Čtvrtá kapitola představuje finanční plán, kde se agregují výsledky z generátorů hodnoty. Pátá kapitola …víceAbstract:
The aim of this thesis is to estimate the objectivized value of company Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. as of 1. 1. 2018. Financial analysis is carried out in the first chapter. In the second chapter I target strategic analysis, where I examine factors that influence the wine segment. The third chapter aims at value generators. The fourth chapter represents a financial plan while using calculation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80701
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Radana Šmídová
- Oponent: Petr Horák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80701
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku
Práce na příbuzné téma
-
Rebranding společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Eva Bednářová -
Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko
Jana Durďáková -
Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Ivo KAŇOVSKÝ -
Srovnání vlivu hnojiva Vermesfluid na zdravotní stav odrůdy révy vinné Rulandské bílé na Zámeckém vinařství Třebívlice s. r.o
Aneta Raušová -
Strategický plán marketingové komunikace vinařství Arcibiskupské zámecké víno Kroměříž s.r.o.
Romana Mlýnková -
Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko
Jana Durďáková -
Ocenění společnosti Sportisimo s.r.o. a analýza vlivu nového managementu na tvorbu hodnoty
Matyáš Rejchrt -
Finanční plán a tvorba hodnoty společnosti Vobosystém, s.r.o.
Martina Pokorná