Bc. Matěj Šimeček

Master's thesis

Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě

Optimization of online campaigns in selected company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je vytvořit online kampaně pro vybranou firmu, otestovat jejich účinnost a navrhnout optimalizaci. V první kapitole jsou vymezena teoretická východiska online marketingové komunikace. Ve druhé kapitole je představena vybraná společnost. Třetí kapitola se zabývá praktickou části diplomové práce a to zhodnocením stávající online marketingové komunikace a online kampaní firmy …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to create online campaigns for a selected company, test their effectiveness and propose optimization. The first chapter defines the theoretical background of online marketing communication. In the second chapter is introduced the selected company. The third chapter deals with the practical part of the thesis, namely the evaluation of the existing online marketing communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/yfzt7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Denisa Gřundělová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné