Komparace výuky účetnictví na vysokých školách univerzitního typu – Ing. Tamara Cupáková
Ing. Tamara Cupáková
Diplomová práce
Komparace výuky účetnictví na vysokých školách univerzitního typu
Comparison of accounting teaching methods at universities
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Komparace výuky účetnictví na vysokých školách univerzitního typu" je analýza a srovnání výuky účetnictví, a to v rámci studijních programů, oborů a předmětů na univerzitách v České republice a ve Spojeném království. První část práce se zabývá teoretickými východisky výuky účetnictví a popisuje její současnou situaci na vysokých školách v obou zemích. Druhá část je zaměřena …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: "Comparison of accounting teaching methods at universities" is to analyze and compare study programs, fields of study and courses at universities, whose content is focused on the accountancy. The first part deals with the theoretical bases of teaching accounting and description of the teaching current situation at Czech and United Kingdom universities. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wuog3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Zuzana Křížová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Sedláček, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Historický kontext vzdělávání na vybrané odborné škole a tradice oboru pro popularizaci a posílení zájmu žáků o studijní obor
Radim Brejcha -
Historický kontext vzdělávání na vybrané odborné škole a tradice oboru pro popularizaci a posílení zájmu žáků o studijní obor
Jarmila Štolcová -
Historický kontext vzdělávání na vybrané odborné škole a tradice oboru pro popularizaci a posílení zájmu žáků o studijní obor
Jiřina Habrová -
Historický kontext vzdělávání na vybrané odborné škole a tradice oboru pro popularizaci a posílení zájmu žáků o studijní obor
Petra Černá -
Postavení a srovnání vzdělávací oblasti geografie v českém gymnaziálním a ekvivalentním norském vzdělávání.
Lucie ŠAFRATOVÁ -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová