Bc. Iva Hoferková

Master's thesis

Kázeň a začínající učitel na druhém stupni základní školy

Discipline and novice teacher at elementary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou kázně z pohledu začínajících učitelů na druhém stupni základní školy. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a empirickou.Teoretická část obsahuje 4 kapitoly. První kapitola se věnuje vymezení pojmu kázeň, školní kázni a řešení problémů. Druhá kapitola se zabývá faktory ovlivňující kázeň ve výuce, konkrétně pedagogickou komunikací, vztahem mezi učitelem …viac
Abstract:
This thesis deals with problems of discipline from the perspective of novice teachers at elementary schools. The thesis is divided into two parts: theoretical and empirical.The theoretical section contains four chapters. The first chapter is characterization of the concept of discipline, school discipline and problem solving. The second chapter deals with factors affecting discipline in the classroom …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
  • Vedúci: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Pedagogy