Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách – Ing. Viktor Petr
Ing. Viktor Petr
Master's thesis
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
Media market in the Czech republic, advantages and disadvantages particular media in concrete conditions
Abstract:
V diplomové práci s názvem Mediální trh v ČR jsem se rozhodl popsat, analyzovat a zhodnotit prostředí médií v České republice. V úvodní části jsou uvedeny znaky komunikačních médií a masové komunikace. V následujících kapitolách je popsán mediální mix a jednotlivé fáze vzniku reklamy. Na kapitoly o reklamě navazuje část věnovaná subjektům, které neodmyslitelně patří k mediálnímu trhu. Jsou jimi reklamní …moreAbstract:
In the graduation thesis named The Media Market in the Czech Republic I tried to describe and analyse the media background in the Czech Republic. In the introductory part, characters of communication media and mass communication are presented. The following chapters describe the media mix and particular phases of the ad creation. These ad chapters are followed by the part devoted to subjects inherently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u118y/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2008
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Mgr. Matěj Hušek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Reklama a děti ve věku 6 a 7 let
Veronika MACHÁČKOVÁ -
Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.
Tomáš Kochánek -
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Lenka DRAŽILOVÁ -
Mezilidské vztahy a komunikace v protředí sociálních sítí
Michael Pivrnec -
Mediální ukazatele reklamní kampaně při plánování a realizaci
Veronika Pichová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
The use and impact of advertising in social campaigns
Sanaa Nabil Ali