Marketingové využití sítě Pinterest – Kateřina Kubišová
Kateřina Kubišová
Bakalářská práce
Marketingové využití sítě Pinterest
Pinterest as a Marketing Tool
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem na sociální síti Pinterest. V teoretické části uvádím základní informace o Internetu a on-line marketingu, ale zejména o Pinterestu, principu jeho fungování a specifikách firemních účtů a příklady zavedených firem, které zde úspěšně propagují svou činnost. V praktické části doporučuji postup pro zakládání profilu, navazování komunikace s relevantní skupinou uživatelů …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with use of Pinterest for marketing purposes. The theoretical part includes basic information about Internet and on-line marketing but mainly about Pinterest, its principles and specifics of business accounts and also presents examples of companies successfully promoting its activities via Pinterest. The practical part contains recommendations for setting up the account, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46781
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Hana Chylíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46781
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketing přes sociální sítě
Thai Quang -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Využití on-line marketingu při budování firmy English Preschool and Primary School ABACUS
Karolína Bálek -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Využití sociálních sítí v on-line marketingu vybrané společnosti
Natálie Kubátová -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
Kateřina Macháňová