Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu – Bc. Jan Suchý
Bc. Jan Suchý
Bakalářská práce
Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu
Services provided to customers as part of the customer value
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou služeb poskytovaných zákazníkům, jako součást hodnoty pro zákazníka. Práce popisuje samotnou hodnotu pro zákazníka, vysvětluje tento pojem a přibližuje modely hodnoty pro zákazníka. Dále definuje jednotlivé atributy hodnoty pro zákazníka a to přínosy a náklady vnímané zákazníkem. Druhá část práce se věnuje službám, které tvoří hodnotu pro zákazníka, ty jsou …víceAbstract:
Bechelor?s work deals with customer service as part of customer value. The project describes the value for the customer, explains the concept of models and approaches to customer value. It also defines the various attributes of customer value and benefits and costs perceived by the customer. The second part describes services that create value for customers, they are split to time relating to the sale …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2012
- Vedoucí: Ing. Zuzana Ehlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUCHÝ, Jan. \textit{Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6kuz4t/.
Jak správně citovat práci
Suchý, Jan. Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Atributy hodnoty pro zákazníka společnosti Shell Czech Republic, a. s.
Radka Horáčková -
Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman
Kristýna Schillerová -
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
Věra Hráská -
Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta
Petra Halámková -
Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů
Daniela Kaplanová -
Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu
Kateřina Černíková -
Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu
Kristýna Hancková -
Podpora prodeje jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu
Lada Borecká