Bc. Peter Lukáč

Diplomová práce

Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing

New Trends in marketing Communication - viral Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce je primárně zaměřená na problematiku virálního marketingu. Teoretická část práce si klade za cíl komplexní zmapování jednotlivých aspektů virálního marketingu, přičemž pozornost je věnována především rozdělení virálních sdělení dle klíčových atributů. Analytická část práce se zabývá rozborem konkrétních virálních kampaní a jejich rozdělením na základě předem vymezeného teoretického …více
Abstract:
This Diploma thesis is primarily focused on viral marketing issues. The theoretical part of the thesis aims to bring comprehensive description of particular aspects of viral marketing, while all the attention is mainly paid to division of viral communication according to some key attributes. The analytical part of the thesis deals with analysis of particular viral campaigns and their division based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lukáč, Peter. Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace