Iryna Matskevich
Bakalářská práce
Firma v konkurenčním prostředí
A Company in a Competitive Environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pojmem firmy v konkurenčním prostředí a zkoumáním konkurenčního prostředí z pohledu podniku Alza.cz a.s. a jeho současných konkurentů na českém trhu. Zmíněna firma se zabývá především online obchodem v různých segmentech. Cílem této práce je zkoumáni firmy v českém tržním prostředí na příkladu podniku Alza.cz. a.s. Teoretická část vymezuje důležité pojmy tržního prostředí …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the concept of a company in a competitive environment and an examination of the competitive environment from the perspective of the company Alza.cz a.s. and its current competitors on the Czech market. The mentioned company mainly deals with online trade in various segments. The aim of this work is to examine the company in the Czech market environment on the example …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
- Oponent: Elizbar Rodonaia, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Konkurence a konkurenční prostředí vybrané firmy
Sára Křiklanová -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí v segmentu dodavatelů informačních služeb
Petr Gajdík -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí ve vybraném segmentu průmyslu obrany
Petr Pulkrábek -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený -
Evropský automobilový průmysl v prostředí rostoucí konkurence Číny a Indie
Karel Kyncl -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Kristýna Boháčová -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Alexandra Kheysman
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
14. 3. 2024
Mach, J.
14. 3. 2024
Mach, J.
14. 3. 2024
Mach, J.
14. 3. 2024