CRM systém v Auto Hruška s.r.o. – Bc. Michaela Ferencová
Bc. Michaela Ferencová
Diplomová práce
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
CRM system at Auto Hruška s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit změny v oblasti CRM (Customer Relationship Management) na základě požadavků zákazníků společnosti Auto Hruška s.r.o. s ohledem na potřeby marketingové komunikace. První část práce je zaměřena na literární rešerši a teoretická východiska, která poskytují kompletní přehled literatury zabývající se danou problematikou CRM systému. Ve druhé a třetí kapitole je popsána …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate changes in the field of CRM (Customer Relationship Management) based on the requirements of customers of Auto Hruška s.r.o. regarding the needs of marketing communication. The first part of the thesis is focused on literary research and theoretical starting points, which provide a complete overview of the literature dealing with the given issue of CRM system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/h4t62/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Rostislav Fojtík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Manažerská informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová