Bc. Michaela Ferencová

Diplomová práce

CRM systém v Auto Hruška s.r.o.

CRM system at Auto Hruška s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit změny v oblasti CRM (Customer Relationship Management) na základě požadavků zákazníků společnosti Auto Hruška s.r.o. s ohledem na potřeby marketingové komunikace. První část práce je zaměřena na literární rešerši a teoretická východiska, která poskytují kompletní přehled literatury zabývající se danou problematikou CRM systému. Ve druhé a třetí kapitole je popsána …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate changes in the field of CRM (Customer Relationship Management) based on the requirements of customers of Auto Hruška s.r.o. regarding the needs of marketing communication. The first part of the thesis is focused on literary research and theoretical starting points, which provide a complete overview of the literature dealing with the given issue of CRM system …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/h4t62/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Rostislav Fojtík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné