Bc. Michaela Ferencová
Master's thesis
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
CRM system at Auto Hruška s.r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit změny v oblasti CRM (Customer Relationship Management) na základě požadavků zákazníků společnosti Auto Hruška s.r.o. s ohledem na potřeby marketingové komunikace. První část práce je zaměřena na literární rešerši a teoretická východiska, která poskytují kompletní přehled literatury zabývající se danou problematikou CRM systému. Ve druhé a třetí kapitole je popsána …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate changes in the field of CRM (Customer Relationship Management) based on the requirements of customers of Auto Hruška s.r.o. regarding the needs of marketing communication. The first part of the thesis is focused on literary research and theoretical starting points, which provide a complete overview of the literature dealing with the given issue of CRM system …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/h4t62/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Rostislav Fojtík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Managerial Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová